ຂ້າມໄປຫາເນື້ອຫາຫຼັກ
Bosch ​ໃນ​ ປະ​ເທດ​ລາວ
ໂຄງການເຕັກໂນໂລຊີເພື່ອຊີວິດ

ສຳຜັດຫຼາຍລ້ານຫົວໃຈຂອງຊາວອິນໂດເນເຊຍ

ຝຶກຝົນນັກປະດິດໄວໜຸ່ມດ້ວຍ Kick Andy.

Project Kick Andy

ໂອກາດສຳລັບນັກປະດິດໄວໜຸ່ມ

ຕອນທຳອິດຂອງ Bosch ໃນລາຍການ Kick Andy ອອກອາກາດໃນເດືອນ ສິງຫາ 2016 ແລະ ຕາມມາດ້ວຍການແຂ່ງຂັນຄັ້ງທີສອງໃນເດືອນ ຕຸລາ 2017. ໂຄງການດັ່ງກ່າວໄດ້ມອບລາງວັນແນວຄິດປະດິດສ້າງດ້ານນະວັດຕະກຳ ຂອງນັກປະດິດໜຸ່ມ ໂດຍໃຫ້ພວກເຂົາມີຄວາມເຂົ້າໃຈເລິກເຊິ່ງກ່ຽວກັບ ການເຮັດວຽກຂອງບໍລິສັດເຕັກໂນໂລຊີ.

ນະວັດຕະກຳ, ການອຸທິດຕົນ ແລະ ແນວຄິດສ້າງສັນຊ່ວຍຊຸກຍູ້ການພັດທະນາຂອງອິນໂດເນເຊຍ. ເຕັກໂນໂລຊີໃໝ່ປະກອບເຂົ້າໃນການຂະຫຍາຍຕົວສູງຂຶ້ນຂອງເສດຖະກິດ ແລະ ສະຫວັດດີການດີຂຶ້ນໃນທົ່ວປະເທດ. Bosch ສົ່ງເສີມ ແລະ ຄົ້ນຫາຢ່າງຈິງຈັງເພື່ອເປັນແຮງບັນດານໃຈ ແກ່ໄວໜຸ່ມອິນໂດເນເຊຍໃຫ້ເປັນນັກປະດິດ ແລະ ພັດທະນາສິ່ງໃດສິ່ງໜຶ່ງເພື່ອປະໂຫຍດສ່ວນລວມຂອງສັງຄົມ.

ເຂົ້າຮ່ວມກັບນັກປະດິດໄວໜຸ່ມໃນການເດີນທາງໄປເຢຍລະມັນ.

ສອດຄ່ອງກັບຄວາມເຊື່ອຂອງຜູ້ກໍ່ຕັ້ງ Robert Bosch ຂອງພວກເຮົານັ້ນອຸທິດຕົນເພື່ອໃຫ້ນັກປະດິດໄວໜຸ່ມສາມາດ ຊ່ວຍສ້າງຄວາມແຕກຕ່າງໃນຊີວິດປະຈຳວັນໄດ້.

ANDREW POWELL, ຜູ້ອຳນວຍການໃຫຍ່ຂອງ BOSCH ໃນອິນໂດເນເຊຍ

12 ລ້ານ

ທ່ານຮູ້ບໍ່? 12 ລ້ານຄົນຮັບຊົມລາຍການ Kick Andy ຕອນທີ່ໄດ້ຮັບການສະໜັບສະໜູນຈາກ Bosch.

ນັກປະດິດສ້າງອະນາຄົດຂອງອິນໂດເນເຊຍ

ຜູ້ຊະນະເລີດຜູ້ທຳອິດແມ່ນ Raafi ແລະ Atin ຈາກ Pati, Central Java, ສ້າງຄວາມປະທັບໃຈໃຫ້ຜູ້ຊົມດ້ວຍວັດສະດຸປະສົມຈາກເປືອກມັນຕົ້ນ ແລະ ເສັ້ນໄຍຂອງຕົ້ນກ້ວຍ.

ນັກປະດິດສ້າງຜູ້ອື່ນໆເຊັ່ນ: Kris ຈາກ Surabaya, East Java, ສະແດງວິທີການຫຼຸດຜ່ອນອຸບັດຕິເຫດຕາມທ້ອງຖະໜົນ ໂດຍການພັດທະນາໝວກກັນກະທົບກັນປ້ອງກັນອາການງ້ວງນອນ.

ໃນປີ 2017 ທີມງານຂອງມະຫາວິທະຍາໄລ Brawijaya ຊະນະການແຂ່ງຂັນດ້ວຍການປະດິດ X-Factor ທີ່ຊ່ວຍຕໍ່ຕ້ານວັກຊີນປອມໃນອິນໂດເນເຊຍ.

ສຳລັບຜູ້ຊະນະເລີດ Bosch ໄດ້ເປີດປະຕູເພື່ອໃຫ້ພວກເຂົາມີຄວາມຮູ້ເລິກເຊິ່ງດ້ວຍຕົນເອງ ກ່ຽວກັບບໍລິສັດລະດັບທົ່ວໂລກທີ່ຂັບເຄື່ອນດ້ວຍນະວັດຕະກຳ.

ບໍລິສັດ ແລະ ຊາວໜຸ່ມແບ່ງປັນແລກປ່ຽນຈິດວິນຍານ ແລະ ແຮງບັນດານໃຈດຽວກັນ ເພື່ອຊ່ວຍສ້າງຄວາມແຕກຕ່າງທີ່ສ້າງສັນ ແລະ ປັບປຸງຊີວິດຂອງຜູ້ຄົນອ້ອມຂ້າງພວກເຂົາ.

ຄັງຮູບພາບ

Project Kick Andy
Project Kick Andy
Project Kick Andy
Project Kick Andy
Project Kick Andy
/

8.1 ລ້ານ

ທ່ານຮູ້ບໍ່? Bosch ໃຊ້ມູນຄ່າຫຼາຍກວ່າ 8,1 ຕື້ໂດລາສະຫະລັດໃນການຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ພັດທະນາໃນປີຜ່ານມາປີດຽວເທົ່ານັ້ນ.

ຈິດວິນຍານທີ່ຢູ່ເບື້ອງຫຼັງນັກປະດິດໄວໜຸ່ມຂອງ Bosch ຄືການສ້າງແຮງບັນດານໃຈ ແລະ ສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງໃຫ້ຜູ້ທີ່ມີພອນສະຫວັນໃນທ້ອງຖິ່ນ ຄິດຄົ້ນການແກ້ໄຂທາງດ້ານເຕັກໂນໂລຊີ ທີ່ສ້າງຄວາມແຕກຕ່າງຢ່າງສ້າງສັນຕໍ່ປະເທດ.

ANDREW POWELL, ຜູ້ອຳນວຍການໃຫຍ່ຂອງ BOSCH ໃນອິນໂດເນເຊຍ

ຊຸມຊົນໄດ້ຕັດສິນໃຈ

ຜູ້ຊະນະຖືກຕັດສິນໂດຍວິທີການປະກວດໃນສື່ສັງຄົມບົນເຟສບຸກ. ຊຸມຊົນທົ່ວປະເທດມີໂອກາດໂວດໃຫ້ແນວຄິດທີ່ພວກເຂົາມັກ. ນັກປະດິດໄວຫນຸ່ມແຕ່ລະຄົນສ້າງວິດີໂອສັ້ນເພື່ອນຳສະເໜີຕົນເອງ ແລະ ສົ່ງເສີມການປະດິດສ້າງຂອງຕົນ.

ພວກເຮົາຫວັງວ່າຈະໄດ້ເຫັນຜົນສຳເລັດຫຼາຍໆຢ່າງຈາກນັກປະດິດໄວໜຸ່ມ.