Icon--AD-black-48x48Icon--address-consumer-data-black-48x48Icon--appointment-black-48x48Icon--back-left-black-48x48Icon--calendar-black-48x48Icon--Checkbox-checkIcon--clock-black-48x48Icon--close-black-48x48Icon--compare-black-48x48Icon--confirmation-black-48x48Icon--dealer-details-black-48x48Icon--delete-black-48x48Icon--delivery-black-48x48Icon--down-black-48x48Icon--download-black-48x48Ic-OverlayAlertIcon--externallink-black-48x48Icon-Filledforward-right_adjustedIcon--grid-view-black-48x48IC-logoutIC-upIcon--info-i-black-48x48Icon--Less-minimize-black-48x48Icon-FilledIcon--List-Check-blackIcon--List-Cross-blackIcon--list-view-mobile-black-48x48Icon--list-view-black-48x48Icon--More-Maximize-black-48x48Icon--my-product-black-48x48Icon--newsletter-black-48x48Icon--payment-black-48x48Icon--print-black-48x48Icon--promotion-black-48x48Icon--registration-black-48x48Icon--Reset-black-48x48share-circle1Icon--share-black-48x48Icon--shopping-cart-black-48x48Icon--start-play-black-48x48Ic-OverlayAlertIcon--summary-black-48x48tumblrIcon-FilledvineIc-OverlayAlertwhishlist
ປະຫວັດຂອງບໍລິສັດ

ລົດ ແລະ ອື່ນໆໃນປີ 1926–1945

ອ່ານແລ້ວ 10 ນາທີ

Bosch ໄດ້ຮັບມືກັບວິກິດທາງດ້ານເສດຖະກິດທີ່ກະທັນຫັນ ແລະ ຄຳສັ່ງຂໍ້ບັງຄັບທີ່ເປັນຜະເດັດການຂອງນັກສັງຄົມນິຍົມແຫ່ງຊາດດ້ວຍຄວາມເຂັ້ມແຂງ ແລະ ຄວາມອົດທົນທີ່ເປັນນະວັດຕະກຳໃໝ່ຈົນເຖິງສົງຄາມໂລກຄັ້ງທີສອງ ເຮັດໃຫ້ເກີດຄວາມທ້າທາຍໃໝ່ໆ.

ຮູບແຕ້ມຂອງຕູ້ເຢັນ, ທີ່ມີເຄື່ອງໝາຍ Bosch ຢູ່ເບື້ອງໜ້າ

ປ້ຳສີດນ້ຳມັນດີເຊລ — ສິ່ງທີ່ສຳຄັນທີີ່ສຸດທີສອງ

ຫຼາຍໆປີໃນການເຮັດ, ໃນປີ 1927 ນະວັດຕະກຳໃໝ່ໄດ້ລວມເປັນຄວາມສຳເລັດທີ່ຍັງຄົງທົນຢູ່ໄດ້ຈົນເຖິງທຸກວັນນີ້ — ປ້ຳສີດນ້ຳມັນດີເຊລ. ນີ້ຄືປະຕິກິລະຍາຂອງ Bosch ຕໍ່ກັບການພັດທະນາເຄື່ອງຍົນດີເຊລຕໍ່ໄປ, ເຊິ່ງໃນທາງກົງກັນຂ້າມກັບເຄື່ອງຍົນແອັດຊັງທີ່ບໍ່ຈຳເປັນຕ້ອງມີການຈຸດລະເບີດຂອງແມ່ເຫຼັກ. ທີ່ໃຊ້ເປັນຄັ້ງທຳອິດໃນລົດບັນທຸກ, ເຄື່ອງສູບສີດນ້ຳມັນດີເຊລເຄື່ອງທຳອິດສຳລັບລົດທີ່ອອກສູ່ຕະຫຼາດໃໝ່ ໃນປີ 1936.

ເຄື່ອງສູບສີດນ້ຳມັນດີເຊລສຳລັບລົດບັນທຸກ
ເຄື່ອງສູບສີດນ້ຳມັນດີເຊລສຳລັບລົດບັນທຸກ
ໂຮງງານ Feuerbach ຍັງຄົງເປັນທີ່ຕັ້ງຂອງການຜະລິດເທັກໂນໂລຊີດີເຊລຈົນເຖິງທຸກວັນນີ້. ພາບນີ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າ ຜູ້ຮ່ວມງານກຳລັງຂຸດເຈາະຕົວເຮືອນຂອງເຄື່ອງສູບ, ໃນປີ 1935.
ໂຮງງານ Feuerbach ຍັງຄົງເປັນທີ່ຕັ້ງຂອງການຜະລິດເທັກໂນໂລຊີດີເຊລຈົນເຖິງທຸກວັນນີ້. ພາບນີ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າ ຜູ້ຮ່ວມງານກຳລັງຂຸດເຈາະຕົວເຮືອນຂອງເຄື່ອງສູບ, ໃນປີ 1935.

ມີເງື່ອນໄຂຫຼາຍຂຶ້ນ — ໃນສາຍຂອງທຸລະກິດໃໝ່

ວິກິດການຫຼັກໃນອຸດສາຫະກຳລົດຍົນໃນເຢຍລະມັນເຮັດໃຫ້ຜູ້ສະໜອງລົດຍົນຂອງ Bosch ຫັນມາທົບທວນກຸ່ມຜະລິດຕະພັນໃໝ່ຕັ້ງແຕ່ປີ 1926 ເປັນຕົ້ນມາ. ນີ້ເປັນແຮງບັນດານໃຈໃນການປະສົມປະສານຂອງຍຸດທະສາດທີ່ປະສົບຄວາມສຳເລັດໃນອະດີດ — ການປັບປຸງຜະລິດຕະພັນ ແລະ ການພັດທະນາຜະລິດຕະພັນ ນຳໄປສູ່ຂັ້ນຕອນການຜະລິດແບບເປັນຊຸດ, ເຊັ່ນດຽວກັນກັບເຄື່ອງມືໄຟຟ້າ ແລະ ເທັກໂນໂລຊີທຳຄວາມຮ້ອນ, ຄວບຄູ່ໄປກັບຄວາມພະຍາຍາມໃໝ່ທັງໝົດ, ເຊັ່ນ ເທັກໂນໂລຊີວິທະຍຸ ແລະ ໂທລະທັດ.

ຕູ້ເຢັນຂອງ Bosch, ໄດ້ເປີດຕົວໃນປີ 1933, ໝາຍຄວາມວ່າມີລາຄາບໍ່ແພງເກີນໄປສຳລັບສະມາຊິກໃນຄອບຄົວທີ່ຈະສາມາດຊື້ໄດ້.
ຕູ້ເຢັນຂອງ Bosch, ໄດ້ເປີດຕົວໃນປີ 1933, ໝາຍຄວາມວ່າມີລາຄາບໍ່ແພງເກີນໄປສຳລັບສະມາຊິກໃນຄອບຄົວທີ່ຈະສາມາດຊື້ໄດ້.
ສຽງເພງບົນທ້ອງຖະໜົນບໍ່ໄດ້ເປັນຄວາມຝັນທີ່ອະທິບາຍຍາກອີກຕໍ່ໄປ ເມື່ອ Bosch ແລະ ນັກວິສະວະກຳ Blaupunkt ໄດ້ນຳວິທະຍຸຕິດລົດຄັນທຳອິດຂອງຢູໂຣບມາສູ່ເວທີການຜະລິດແບບເປັນຊຸດ ໃນປີ 1932.
ສຽງເພງບົນທ້ອງຖະໜົນບໍ່ໄດ້ເປັນຄວາມຝັນທີ່ອະທິບາຍຍາກອີກຕໍ່ໄປ ເມື່ອ Bosch ແລະ ນັກວິສະວະກຳ Blaupunkt ໄດ້ນຳວິທະຍຸຕິດລົດຄັນທຳອິດຂອງຢູໂຣບມາສູ່ເວທີການຜະລິດແບບເປັນຊຸດ ໃນປີ 1932.
Bosch ໄດ້ກໍ່ຕັ້ງໜ່ວຍງານປະຈຸບັນຂຶ້ນໃນປີ 1932 ດ້ວຍການຊື້ກິດຈະການດ້ານເທັກໂນໂລຊີຄວາມຮ້ອນຂອງ Hugo Junkers.
Bosch ໄດ້ກໍ່ຕັ້ງໜ່ວຍງານປະຈຸບັນຂຶ້ນໃນປີ 1932 ດ້ວຍການຊື້ກິດຈະການດ້ານເທັກໂນໂລຊີຄວາມຮ້ອນຂອງ Hugo Junkers.

ເຄື່ອງມືພະລັງງານ

ເຄື່ອງເຈາະໄຟຟ້າຂອງ Bosch ໃຊ້ງານຢູ່ (1936)

ເຄື່ອງຕັດແຕ່ງຜົມ ແລະ ເຄື່ອງເຈາະໄຟຟ້າ

Hermann Steinhart ນັກວິສະວະກຳຂອງ Bosch ໄດ້ພົບກັບອຸປະກອນໃນອູ່ສ້ອມແປງທົດລອງຂອງລາວ ໃນປີ 1927 ເຊິ່ງເຮັດໃຫ້ລາວຫຼົງໄຫຼທັນທີ. “Forfex” ໄດ້ມີມໍເຕີແບບປະສົມປະສານໃນດ້າມຈັບ. ສິ່ງນີ້ໄດ້ເປີດໂອກາດໃໝ່ໆຈຳນວນຫຼວງຫຼາຍ. ໃນເບື້ອງຕົ້ນພະແນກຂອງ Steinhart ໄດ້ນຳເອົາ Forfex ມາສູ່ຂັ້ນຕອນການຜະລິດແບບເປັນຊຸດ ກ່ອນທີ່ຈະພັດທະນາແນວຄິດໃນຊ່ວງຫຼາຍປີຕໍ່ມາ ເພື່ອສ້າງເຄື່ອງເຈາະໄຟຟ້າຊິ້ນທຳອິດ. ທີມງານໄດ້ໃຊ້ສະຖານທີ່ການຜະລິດໃນໂຮງງານ Bosch ເປັນສະຖານທີ່ທົດສອບ.

ຮູບຖ່າຍ: ເຄື່ອງເຈາະໄຟຟ້າຂອງ Bosch ໃຊ້ງານຢູ່ (1936)

ຄວາມສຳພັນທີ່ເປັນເລີດ — ການຜະລິດກັບຫຸ້ນສ່ວນທີ່ມີຄວາມສາມາດ

ເກືອບສິບປີຫຼັງຈາກສິ້ນສຸດສົງຄາມ, ຍອດຂາຍຕ່າງປະເທດໄດ້ປີນຂຶ້ນໄປເຖິງ 34 ເປີເຊັນເທົ່ານັ້ນໃນຈຳນວນທັງໝົດ. ຕົ້ນທຶນການຂົນສົ່ງສູງ ແລະ ອຸປະສັກດ້ານພາສີ ເຮັດໃຫ້ Bosch ລອງໃຊ້ທາງເລືອກອື່ນ. ໃນປະເທດຝຣັ່ງເສດ, ສະຫະລາຊະອານາຈັກ, ແລະ ອີຕາລີ, ເລີ່ມຕົ້ນການຄົ້ນຫາສຳລັບຫຸ້ນສ່ວນສຳລັບການຜະລິດໃນທ້ອງຖິ່ນ, ແລະ ໃນບໍລິສັດຫຸ້ນສ່ວນໃນປະເທດອັອດສະເຕເຣຍ ແລະ ຍີ່ປຸ່ນ ທີ່ຜະລິດຜະລິດຕະພັນພາຍໃຕ້ໃບອະນຸຍາດ Bosch. ໃນປີ 1932, ຍອດຂາຍຕ່າງປະເທດເພີ່ມຂຶ້ນເຖິງ 55 ເປີເຊັນ.

ໃນປີ 1931, Bosch ໄດ້ຮ່ວມທຶນກັບຜູ້ສະໜອງລົດຍົນພາຍໃນປະເທດ C.A. Vandervell ເປັນຖານການຜະລິດໃນກຸງລອນດອນ ເພື່ອຮອງຮັບໃນຕະຫຼາດສະຫະລາຊະອານາຈັກ.
ໃນປີ 1931, Bosch ໄດ້ຮ່ວມທຶນກັບຜູ້ສະໜອງລົດຍົນພາຍໃນປະເທດ C.A. Vandervell ເປັນຖານການຜະລິດໃນກຸງລອນດອນ ເພື່ອຮອງຮັບໃນຕະຫຼາດສະຫະລາຊະອານາຈັກ.
ຜູ້ຈັດການຂອງ Robert Bosch Supply and Service Pty Ltd. ໃນມິວເບິນ, August Hoette, ໄດ້ເລີ່ມຜະລິດຫົວທຽນໃນອັອດສະເຕເຣຍ ພາຍໃຕ້ໃບອະນຸຍາດຂອງ Bosch.
ຜູ້ຈັດການຂອງ Robert Bosch Supply and Service Pty Ltd. ໃນມິວເບິນ, August Hoette, ໄດ້ເລີ່ມຜະລິດຫົວທຽນໃນອັອດສະເຕເຣຍ ພາຍໃຕ້ໃບອະນຸຍາດຂອງ Bosch.

FESE

ເຄື່ອງຮັບສັນຍານໂທລະທັດໃນເຮືອນ FESE (1938)

ເທັກໂນໂລຊີທີ່ລິເລີ່ມ

ຮ່ວມກັບຜູ້ລິເລີ່ມກ່ຽວກັບໂທລະທັດຊາວສະກັອດແລນ, ຈອນ ໂລຈີ ແບຣດ໌, ແລະ ບໍລິສັດ Zeiss Ikon ແລະ Loewe, Bosch ກໍ່ຕັ້ງ Fernseh AG (FESE) ໃນປີ 1929. ຫຼາຍປີແຫ່ງການຄົ້ນຄວ້າໄດ້ຮັບຄວາມສຳເລັດທີ່ສຳຄັນໃນຄັ້ງທຳອິດ. FESE ໄດ້ຈັດຫາອຸປະກອນບັນທຶກສຽງອີເລັກໂຕຼນິກຊຸດທຳອິດສຳລັບການແຂ່ງຂັນກິລາໂອລິມປິກ ທີ່ກຸງເບີລິນ ໃນປີ 1936 ແລະ, ໃນປີດຽວກັນນັ້ນເອງ, ກໍ່ໄດ້ມີການນຳ “ເຄ່ືອງຮັບໂທລະສັບພາຍໃນບ້ານ” ຊຸດທຳອິດ. ໃນລະຫວ່າງສົງຄາມ, FESE ໄດ້ຮັບຄຳສັ່ງໄດ້ໃຊ້ກຳລັງທະຫານ ເພື່ອຊ່ວຍໃນການພັດທະນາລະເບີດທີ່ມີກ້ອງໃນຕົວ ທີ່ສາມາດຄວບຄຸມໄດ້ຈາກໄລຍະໄກຜ່ານທາງພາບໂທລະທັດ. ການສິ້ນສຸດຂອງສົງຄາມໄດ້ຢຸຕິໂຄງການ ໃນລະຫວ່າງຊ່ວງການທົດສອບ.

ຮູບຖ່າຍ: ເຄື່ອງຮັບສັນຍານໂທລະທັດໃນເຮືອນ FESE (1938)

ຮູບແຕ້ມຂອງຄົນງານຢູ່ທີ່ເຄື່ອງຈັກ.

ການສີດນ້ຳມັນແອັດຊັງສຳລັບເຄື່ອງຈັກເຮືອບິນ ແລະ ເທັກໂນໂລຊີທາງໂທລະທັດ

ເມື່ອນັກສັງຄົມນິຍົມແຫ່ງຊາດເຂົ້າຮັບອຳນາດ, ສິ່ງນີ້ຍັງນຳສະເໜີສິ່ງທ້າທາຍຫຼັກກັບ Bosch. ລະບອບການປົກຄອງໄດ້ສັ່ງໃຫ້ມີການຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ພັດທະນາເທັກໂນໂລຊີກ່ຽວກັບການສີດນ້ຳມັນແອັດຊັງສຳລັບເຄື່ອງຈັກເຮືອບິນ ແລະ ເລີ່ມກໍ່ສ້າງໂຮງງານແຫ່ງໃໝ່. ໂດຍສະເພາະ ເທັກໂນໂລຊີໂທລະທັດກາຍເປັນຈຸດສົນໃຈທາງດ້ານການທະຫານ. ຍອດຂາຍໃນຕ່າງປະເທດຂອງບໍລິສັດ ຫຼຸດລົງເຫຼືອເກົ້າເປີເຊັນ ໃນປີ 1939.

ເຖິງແມ່ນວ່ານັກສັງຄົມນິຍົມແຫ່ງຊາດຈະຕິດຕາມນະໂຍບາຍເລື່ອງຄວາມເປັນອິດສະຫຼະທາງເສດຖະກິດ, Bosch ຍັງຄົງຂາຍຜະລິດຕະພັນຂອງຕົນເອງໃນທົ່ວໂລກ, ເຊັ່ນ ໃນທຽນຈິນ, ປະເທດຈີນ, ພາບຢູ່ທີ່ນີ້ (1938).
ເຖິງແມ່ນວ່ານັກສັງຄົມນິຍົມແຫ່ງຊາດຈະຕິດຕາມນະໂຍບາຍເລື່ອງຄວາມເປັນອິດສະຫຼະທາງເສດຖະກິດ, Bosch ຍັງຄົງຂາຍຜະລິດຕະພັນຂອງຕົນເອງໃນທົ່ວໂລກ, ເຊັ່ນ ໃນທຽນຈິນ, ປະເທດຈີນ, ພາບຢູ່ທີ່ນີ້ (1938).
ເຄື່ອງສູບສີດນ້ຳມັນແອັດຊັງຂອງ Bosch ໃນເຄື່ອງຈັກເຮືອບິນ (1941)
ເຄື່ອງສູບສີດນ້ຳມັນແອັດຊັງຂອງ Bosch ໃນເຄື່ອງຈັກເຮືອບິນ (1941)

ອາວຸດຍຸດໂທປະກອນ ແລະ ການບັງຄັບໃຊ້ແຮງງານ

ດ້ວຍການເລີ່ມຕົ້ນຂອງສົງຄາມໂລກຄັ້ງທີສອງ, Bosch ໄດ້ປ່ຽນການດຳເນີນການໄປສູ່ການຜະລິດທາງດ້ານການທະຫານອີກຄັ້ງ. ທະຫານໄດ້ຮັບແຮງຜັກດັນຢ່າງໝັກຈາກຈຸດນັ້ນ ເຊິ່ງກິດຈະກຳດ້ານລົດຍົນຂອງບໍລິສັດ ໄດ້ຮັບອະນຸຍາດໃຫ້ດຳເນີນການຕໍ່ໄປ. ເຊັ່ນດຽວກັນກັບກໍລະນີໃນທົ່ວອຸດສາຫະກຳຂອງຊາວເຢຍລະມັນ, ຜູ້ຮ່ວມງານທີ່ຮຽກຮ້ອງໃຫ້ມີການປະຕິບັດທາງການທະຫານຖືກແທນທີ່ດ້ວຍຜູ້ໃຊ້ແຮງງານທີ່ຖືກບັງຄັບຈາກດິນແດນທີ່ຖືກຍຶດຄອງ, ບາງຄົນຖືກບັງຄັບໃຫ້ອາໄສຢູ່ ແລະ ເຮັດວຽກໃນສະພາບທີ່ບໍ່ມີເມດຕາ.

ການປຸງແຕ່ງຂອງວັດຖຸດິບສຳລັບການຜະລິດໄດ້ເລີ່ມຕົ້ນຂຶ້ນໃນໂຮງງານເຫຼັກ Feuerbach ໃນປີ 1909. ຮູບນີ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງຜູ້ຮ່ວມງານກຳລັງຫຼໍ່ໂລຫະເບົາໃນປີ 1942.
ການປຸງແຕ່ງຂອງວັດຖຸດິບສຳລັບການຜະລິດໄດ້ເລີ່ມຕົ້ນຂຶ້ນໃນໂຮງງານເຫຼັກ Feuerbach ໃນປີ 1909. ຮູບນີ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງຜູ້ຮ່ວມງານກຳລັງຫຼໍ່ໂລຫະເບົາໃນປີ 1942.
ແຮງງານທີ່ເປັນເພດຍິງທີ່ຜະລິດຄອນຈຸດລະເບີດໃນໂຮງງານສະຕຸບກາດ (1944)
ແຮງງານທີ່ເປັນເພດຍິງທີ່ຜະລິດຄອນຈຸດລະເບີດໃນໂຮງງານສະຕຸບກາດ (1944)

ການຕໍ່ຕ້ານ ແລະ ການປົກປ້ອງຊາວຢິວ

ໃນທາງກັບກັນ, ຜູ້ບໍລິຫານຂອງບໍລິສັດ Bosch ໄດ້ຮັບການສະໜັບສະໜູນຢ່າງຂະຫຍັນຂັນແຂງໃນການຕໍ່ຕ້ານລະບົບການປົກຄອງຂອງລະບອບສັງຄົມນິຍົມແຫ່ງຊາດ. ຜູ້ທີ່ເປັນຫຼັກສຳຄັນແມ່ນ Carl Friedrich Goerdeler, ຜູ້ທີ່ໄດ້ຮັບການແຕ່ງຕັ້ງໃຫ້ເປັນທີ່ປຶກສາຂອງບໍລິສັດ. ນອກຈາກນີ້ ຊາວຢິວທີ່ຖືກຂົ່ມເຫັງຖືກຈ້າງງານເຊື່ອຊ່ວຍພວກເຂົາໃຫ້ພົ້ນຈາກການຖືກເນລະເທດໄປຍັງບ່ອນຂັງນັກໂທດການເມືອງ, ຫຼື ໃຫ້ການສະໜັບສະໜູນທາງການເງິນ ເພື່ອຊ່ວຍເຫຼືອການອົບພະຍົບຂອງພວກເຂົາ.

ໃນປີ 1970, ອາແດນ ເອຟເນີ ນັກການທູດຊາວອິສຣາເອລ (ຢູ່ທາງກາງ) ໄດ້ຮັບກຽດຈາກຜູ້ຈັດການຂອງ Bosch ຮານ ວອລ (ຊ້າຍ) ກັບຫົວຂໍ້ຄື“ຄວາມທ່ຽງທຳໃນໝູ່ປະຊາຊາດ” ໃນນາມຂອງອະນຸສອນ ຢາດ ແວສແຮມ ອິສຣາເອລສຳລັບຄວາມພະຍາຍາມຂອງລາວທີ່ຈະຊ່ວຍຊາວຢິວທີ່ຖືກຂົ່ມເຫັງ ໃນຊ່ວງຍຸກຟາດຊິດ.
ໃນປີ 1970, ອາແດນ ເອຟເນີ ນັກການທູດຊາວອິສຣາເອລ (ຢູ່ທາງກາງ) ໄດ້ຮັບກຽດຈາກຜູ້ຈັດການຂອງ Bosch ຮານ ວອລ (ຊ້າຍ) ກັບຫົວຂໍ້ຄື“ຄວາມທ່ຽງທຳໃນໝູ່ປະຊາຊາດ” ໃນນາມຂອງອະນຸສອນ ຢາດ ແວສແຮມ ອິສຣາເອລສຳລັບຄວາມພະຍາຍາມຂອງລາວທີ່ຈະຊ່ວຍຊາວຢິວທີ່ຖືກຂົ່ມເຫັງ ໃນຊ່ວງຍຸກຟາດຊິດ.

ໃນຕອນທ້າຍ

ໃນຊ່ວງສົງຄາມ, ພັນທະມິດໄດ້ວາງລະເບີດໃສ່ສະຖານທີ່ການຜະລິດຂອງ Bosch ຢູ່ເລື້ອຍໆ. Robert Bosch ຈະບໍ່ຢູ່ເພື່ອເປັນພະຍານໃນການຖືກຮື້ຖອນຊິ້ນສ່ວນໃນໂຮງງານຂອງລາວ, ເພາະວ່າລາວໄດ້ເສຍຊີວິດໃນປີ 1942. ເຂົາໄດ້ອອກຄຳສັ່ງແນະນຳທີ່ຊັດເຈນໃຫ້ກັບຜູ້ສືບທອດຂອງລາວ ກ່ຽວກັບວິທີການບໍລິຫານໂຮງງານ ຕາມຊື່ຂອງລາວ.

ສ່ວນໃຫຍ່ໆຂອງໂຮງງານເຫຼັກ Feuerbach ໄດ້ຖືກທຳລາຍ ລະຫວ່າງການໂຈມຕີທາງອາກາດ ໃນປີ 1944. ການຜະລິດຖືກຍ້າຍໄປທີ່ລະຂັ້ນຕອນໃນຊົນນະບົດ.
ສ່ວນໃຫຍ່ໆຂອງໂຮງງານເຫຼັກ Feuerbach ໄດ້ຖືກທຳລາຍ ລະຫວ່າງການໂຈມຕີທາງອາກາດ ໃນປີ 1944. ການຜະລິດຖືກຍ້າຍໄປທີ່ລະຂັ້ນຕອນໃນຊົນນະບົດ.
ການຖິ້ມລະເບີດທີ່ມີຄວາມເສຍຫາຍຢ່າງໃຫຍ່ຫຼວງ ໃນເດືອນກັນຍາ ປີ 1944 ໄດ້ເຮັດໃຫ້ຫໍຄອຍໂຮງງານຂອງ Bosch ລົ້ມລົງ.
ການຖິ້ມລະເບີດທີ່ມີຄວາມເສຍຫາຍຢ່າງໃຫຍ່ຫຼວງ ໃນເດືອນກັນຍາ ປີ 1944 ໄດ້ເຮັດໃຫ້ຫໍຄອຍໂຮງງານຂອງ Bosch ລົ້ມລົງ.