Icon--AD-black-48x48Icon--address-consumer-data-black-48x48Icon--appointment-black-48x48Icon--back-left-black-48x48Icon--calendar-black-48x48Icon--Checkbox-checkIcon--clock-black-48x48Icon--close-black-48x48Icon--compare-black-48x48Icon--confirmation-black-48x48Icon--dealer-details-black-48x48Icon--delete-black-48x48Icon--delivery-black-48x48Icon--down-black-48x48Icon--download-black-48x48Ic-OverlayAlertIcon--externallink-black-48x48Icon-Filledforward-right_adjustedIcon--grid-view-black-48x48IC-logoutIC-upIcon--info-i-black-48x48Icon--Less-minimize-black-48x48Icon-FilledIcon--List-Check-blackIcon--List-Cross-blackIcon--list-view-mobile-black-48x48Icon--list-view-black-48x48Icon--More-Maximize-black-48x48Icon--my-product-black-48x48Icon--newsletter-black-48x48Icon--payment-black-48x48Icon--print-black-48x48Icon--promotion-black-48x48Icon--registration-black-48x48Icon--Reset-black-48x48share-circle1Icon--share-black-48x48Icon--shopping-cart-black-48x48Icon--start-play-black-48x48Ic-OverlayAlertIcon--summary-black-48x48tumblrIcon-FilledvineIc-OverlayAlertwhishlist
ປະຫວັດບໍລິສັດ

ໂລກາພິວັດ ຕັ້ງແຕ່ປີ 1990

ອ່ານແລ້ວ 10 ນາທີ

ຜ້າກັ້ງເຫຼັກໄດ້ລົງມາເປີດຕົວຕະຫຼາດໃໝ່ຢູ່ອາຊີ, ຊອບແວໄດ້ເປີດໂອກາດໃໝ່ໃຫ້ແກ່ Bosch. ໃນຊ່ວງສາມທົດສະວັດທີ່ຜ່ານມາໄດ້ມີການປ່ຽນແປງທາງເສດຖະກິດຢ່າງວ່ອງໄວ, ເຊິ່ງບໍລິສັດຕ້ອງໄດ້ປະເຊີນແບບໜ້າຕໍ່ໜ້າ.

ຮູບແຕ້ມຂອງປະຕູເປີດໂລ່ງ, ເຊິ່ງເປັນສັນຍາລັກຂອງການເປີດຢູໂຣບຕາເວັນອອກ.

ການລົ້ມລະລາຍຂອງສົນທິສັນຍາວາຣ໌ຊໍ (Warsaw Pact) ແລະ ການເປີດຢູໂຣບຕາເວັນອອກ

ການລົ້ມຂອງຜ້າກັ້ງເຫຼັກ (Iron Curtain) ຍັງເປັນການປະກາດສັກສະຫຼາດໃໝ່ຂອງ Bosch. ໃນປີ 1994, ມີບໍລິສັດຂອງຕົນເອງໃນ 13 ປະເທດຂອງກຸ່ມປະເທດອະດີດກອມມຸມນິດທາງພາກຕາເວັນອອກແລະພາກກາງເອີຣົບ (Eastern Bloc). Bosch ໄດ້ດຳເນີນການເປີດໂຮງງານຜະລິດໃນ Jihlava ແລະ České Budějovice ໃນສາທາລະນະລັດເຊັກ, Wrocław ໃນໂປແລນ, Miskolc ແລະ Hatvan ໃນຮົງກາຣີ, ແລະ Engels ແລະ Samara ໃນສະຫະພັນຣັດເຊຍ. ສ່ວນແບ່ງການຂາຍທີ່ເກີດຂຶ້ນຢູ່ນອກປະເທດເຢຍລະມັນ ເພີ່ມຂຶ້ນຈາກ 51 ເປີເຊັນ ໃນປີ 1990 ເປັນປະມານ 72 ເປີເຊັນ ໃນປີ 2000.

IFA Trabant 601 ໃນອູ່ສ້ອມແປງຢູ່ທີ່ສູນບໍລິການລົດ Bosch ແບຣນເດນເບີກ (1992). Trabant ເປັນລົດໂດຍສານມາດຕະຖານໃນສັງຄົມນິຍົມເຢຍລະມັນຕາເວັນອອກ ຈົນເຖິງປີ 1989, ດັ່ງນັ້ນ ເທັກໂນໂລຊີການທົດສອບຂອງ Bosch ຈິ່ງຈຳເປັນຕ້ອງໄດ້ປັບຕົວໃຫ້ເຂົ້າກັບພາຫານະໃນລຸ້ນທີ່ນິຍົມນີ້.
IFA Trabant 601 ໃນອູ່ສ້ອມແປງຢູ່ທີ່ສູນບໍລິການລົດ Bosch ແບຣນເດນເບີກ (1992). Trabant ເປັນລົດໂດຍສານມາດຕະຖານໃນສັງຄົມນິຍົມເຢຍລະມັນຕາເວັນອອກ ຈົນເຖິງປີ 1989, ດັ່ງນັ້ນ ເທັກໂນໂລຊີການທົດສອບຂອງ Bosch ຈິ່ງຈຳເປັນຕ້ອງໄດ້ປັບຕົວໃຫ້ເຂົ້າກັບພາຫານະໃນລຸ້ນທີ່ນິຍົມນີ້.
ໜຶ່ງໃນສະຖານທີ່ທີ່ສຳຄັນທີ່ສຸດໃນອົງກອນລະດັບພູມີພາກຂອງຮົງກາຣີ ທີ່ໄດ້ສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນໃນປີ 1991 ແມ່ນ ຮາດວັນ, ເຊິ່ງເປັນບ່ອນທີ່ຜະລິດຜະລິດຕະພັນເຄື່ອງຍົນອີເລັກໂຕຼນິກ, ຕົວຢ່າງ ເຊັນເຊີ. (1998)
ໜຶ່ງໃນສະຖານທີ່ທີ່ສຳຄັນທີ່ສຸດໃນອົງກອນລະດັບພູມີພາກຂອງຮົງກາຣີ ທີ່ໄດ້ສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນໃນປີ 1991 ແມ່ນ ຮາດວັນ, ເຊິ່ງເປັນບ່ອນທີ່ຜະລິດຜະລິດຕະພັນເຄື່ອງຍົນອີເລັກໂຕຼນິກ, ຕົວຢ່າງ ເຊັນເຊີ. (1998)

ການຄວ້າໂອກາດຕ່າງໆ — ການແນມເຫັນໂອກາດໃນອາຊີ

ໃນປະເທດອິນເດຍ, ປະເທດຍີ່ປຸ່ນ, ແລະ ປະເທດອື່ນໆໃນອາຊີ-ຕາເວັນອອກສ່ຽງໃຕ້, Bosch ມີມາດົນນານແລ້ວ ນັບຕັ້ງແຕ່ກໍ່ຕັ້ງຈົນເຖິງປະຈຸບັນ ຫຼື ມີຄວາມຫຍຸ້ງຍາກເພີ່ມຂຶ້ນໃນຕະຫຼາດເກີດໃໝ່. ແຕ່ມັນເປັນການເປີດຕະຫຼາດທີ່ປະເທດຈີນທີ່ຄ່ອຍເປັນຄ່ອຍໄປ ເຊິ່ງເປັນຜົນປະໂຫຍດໃນເຊີງຍຸດທະສາດຫຼາຍທີ່ສຸດ. ຈົນເຖິງປີ 1994, Bosch ທີ່ເປັນຕົວແທນແຫ່ງດຽວ ໃນປະເທດຈີນໄດ້ຮັບໃບອະນຸຍາດ ແລະ ມີຫ້ອງການຕົວແທນໃນກຸງປັກກິ່ງ, ເຊິ່ງກໍ່ຕັ້ງຂຶ້ນໃນປີ 1989. ຫຼັງຈາກນັ້ນ, Bosch ຍັງສາມາດເພີ່ມທີ່ໝັ້ນເປັນຜູ້ຜະລິດໃນພາກພື້ນໃນຕະຫຼາດນີ້ອີກດ້ວຍ.

ການໂຄສະນາໃນປ້າຍໂຄສະນາສຳລັບເຄື່ອງມືໄຟຟ້າລະດັບມືອາຊີບສຳລັບອຸດສາຫະກຳການກໍ່ສ້າງເສັ້ນທາງໃນຊຽງໄຮ. (1996)
ການໂຄສະນາໃນປ້າຍໂຄສະນາສຳລັບເຄື່ອງມືໄຟຟ້າລະດັບມືອາຊີບສຳລັບອຸດສາຫະກຳການກໍ່ສ້າງເສັ້ນທາງໃນຊຽງໄຮ. (1996)
ປ້າຍໂຄສະນາໃນຍ່ານໃຈກາງເມືອງຊຽງໄຮ. ຫົວທຽນເປັນຜະລິດຕະພັນທຳອິດຂອງ Bosch ທີ່ຜະລິດໃນປະເທດຈີນ. (1998)
ປ້າຍໂຄສະນາໃນຍ່ານໃຈກາງເມືອງຊຽງໄຮ. ຫົວທຽນເປັນຜະລິດຕະພັນທຳອິດຂອງ Bosch ທີ່ຜະລິດໃນປະເທດຈີນ. (1998)

ເຊັນເຊີເຄື່ອງຈັກຂະໜາດນ້ອຍ

ສິ່ງທີ່ນ້ອຍໆໃນເຊັນເຊີເຄື່ອງຈັກຂະໜາດນ້ອຍ (MEMS) ເພື່ອລະບຸຂະໜາດ (1995)

ອຸປະກອນກວດສອບຂະໜາດນ້ອຍ

Bosch ໄດ້ພັດທະນາເຊັນເຊີເຄື່ອງຈັກຂະໜາດນ້ອຍເພື່ອໃຊ້ໃນລົດຍົນ ໃນລະຫວ່າງປີ 1990, ເຊິ່ງໃຊ້ງານຄືກັນກັບອະໄວຍະວະປະສາດສຳຜັດສຳລັບການວັດການເລັ່ງຄວາມໄວ, ການໝູນ, ຄວາມດັນ, ແລະ ສຽງ. ຕົວຢ່າງເຊັ່ນ: ພວກເຂົາຖ່າຍຖອດຂໍ້ມູນໄປຍັງໜ່ວຍຄວາມຄຸມອີເລັກໂຕຼນິກ, ແຈ້ງໃຫ້ພວກເຂົາຮູ້ວ່າ ເມື່ອໃດຄວນຂະຫຍາຍຖົງນິລະໄພໃນຂະນະອຸປະຕິເຫດ. ໃນປີ 2005, Bosch ຍັງໄດ້ເລີ່ມຕົ້ນຜະລິດເຊັນເຊີສຳລັບອຸປະກອນອີເລັກໂຕຼນິກສຳລັບຜູ້ບໍລິໂພກ, ເຊັ່ນ ສະມາດໂຟນ ຫຼື ເກມຄອນໂຊລ. MEMS ທີ່ນ້ອຍທີ່ສຸດ ມີຄວາມກວ້າງພຽງແຕ່ 1.5 ມິລິແມັດ. ທີມຄົ້ນຄວ້າຂອງ Bosch ໄດ້ຄິດຄົ້ນຂະບວນການ “ການແກະສະຫຼັກດ້ວຍພລາສມາ” ສຳລັບຜະລິດຊີ້ນສ່ວນຂະໜາດນ້ອຍເຫຼົ່ານີ້. Bosch ໄດ້ຜະລິດປະມານ 5 ພັນລ້ານ MEMS ຕັ້ງແຕ່ປີ 1995 ແລະ ດຽວນີ້ເປັນຜູ້ນຳຕະຫຼາດ, ເຊິ່ງຜະລິດປະມານ 4 ລ້ານຊີ້ນຕໍ່ວັນ.

ຮູບຖ່າຍ: ສິ່ງທີ່ນ້ອຍໆໃນເຊັນເຊີເຄື່ອງຈັກຂະໜາດນ້ອຍ (MEMS) ເພື່ອລະບຸຂະໜາດ (1995)

ຮູບແຕ້ມຂອງຫຼອດໄຟທີ່ມີລົດຢູ່ພາຍໃນ.

ຈາກ ESP ເຖິງ ACC — ເນັ້ນໃສ່ນະວັດຕະກຳໃໝ່ໜ້ອຍກວ່າ

ໂປຣແກຣມທີ່ມີສະຖຽນລະພາບທາງອີເລັກໂຕຼນິກ ESP® ເປີດຕົວໃນປີ 1995 ເປັນກ້າວສຳຄັນທາງເທັກໂນໂລຊີ. ມັນປ້ອງກັນພາຫານະຈາກການລື່ນໄຫຼ. ໃນປີດຽວກັນ, Bosch ໄດ້ເປີດຕົວລະບົບນຳທາງ TravelPilot ດ້ວຍຄຳແນະນຳເສັ້ນທາງ ແລະ ສຽງນຳທາງ. ໃນປີ1997, ລະບົບສີດນ້ຳມັນດີເຊລຄວາມດັນສູງຂອງ ຄອມມອນ ເຣລ ຊ່ວຍຫຼຸດການສິ້ນເປືອງນ້ຳມັນເຊື້ອເພີງໄດ້, ເຊັ່ນດຽວກັນກັບການສີດນ້ຳມັນແອັດຊັງໂດຍກົງຂອງ DI ໂມໂຕຣນິກ ໃນປີ 2000, ໃນຂະນະທີ່ລະບົບຊ່ວຍເຫຼືອຄົນຂັບ ເຊັ່ນ Adaptive Cruise Control ແລະ Night Vision ທີ່ຊ່ວຍເພີ່ມຄວາມປອດໄພ.

ຫຼັງຈາກຜ່ານໄປປະມານໜຶ່ງທົດສະຕະວັດຂອງວຽກພັດທະນາ, ລະບົບນຳທາງທຳອິດຂອງ Bosch ທີ່ເອີ້ນວ່າ TravelPilot ໄດ້ຖືກເປີດຕົວໃນຕະຫຼາດ ໃນປີ 1989. ຄຳແນະນຳເສັ້ນທາງ ແລະ ສຽງເວົ້ານຳທາງໄດ້ຖືກເພີ່ມເຂົ້າໃນປີ 1995.
ຫຼັງຈາກຜ່ານໄປປະມານໜຶ່ງທົດສະຕະວັດຂອງວຽກພັດທະນາ, ລະບົບນຳທາງທຳອິດຂອງ Bosch ທີ່ເອີ້ນວ່າ TravelPilot ໄດ້ຖືກເປີດຕົວໃນຕະຫຼາດ ໃນປີ 1989. ຄຳແນະນຳເສັ້ນທາງ ແລະ ສຽງເວົ້ານຳທາງໄດ້ຖືກເພີ່ມເຂົ້າໃນປີ 1995.
ການທົດສອບ ESP ໃນພາກເໜືອຂອງສະວີເດັນ (1995). ພາຫານະທີ່ທົດສອບໄດ້ຖືກຖ່າຍທຳຈາກເຮລີຄອບເຕີສຳລັບລາຍການ TV.
ການທົດສອບ ESP ໃນພາກເໜືອຂອງສະວີເດັນ (1995). ພາຫານະທີ່ທົດສອບໄດ້ຖືກຖ່າຍທຳຈາກເຮລີຄອບເຕີສຳລັບລາຍການ TV.
ສ່ວນປະກອບຂອງລະບົບສີດນ້ຳມັນດີເຊລຄວາມດັນສູງຂອງ ຄອມມອນ ເຣລ (1997). ນ້ຳມັນເຊື້ອເພີງຖືກຈັດເກັບໄວ້ໃນລົດໄຟທີ່ສູງເຖິງ 2,500 ບາຣ (bar) ສຳລັບການສີດ.
ສ່ວນປະກອບຂອງລະບົບສີດນ້ຳມັນດີເຊລຄວາມດັນສູງຂອງ ຄອມມອນ ເຣລ (1997). ນ້ຳມັນເຊື້ອເພີງຖືກຈັດເກັບໄວ້ໃນລົດໄຟທີ່ສູງເຖິງ 2,500 ບາຣ (bar) ສຳລັບການສີດ.

ບໍລິສັດໄດ້ຮັບການປ່ຽນແປງ — ຊ່ອງທາງໃໝ່ຂອງທຸລະກິດ

ຫຼັງຈາກການຂາຍໃນສ່ວນຂອງໂທລະຄົມມະນາຄົມແລ້ວ, Bosch ຍັງຊື້ຜູ້ຊ່ຽວຊານເທັກໂນໂລຊີທາງດ້ານອຸດສາຫະກຳ Mannesmann Rexroth ໃນປີ 2001. ສິ່ງນີ້ເຮັດໃຫ້ຂະແໜງເທັກໂນໂລຊີດ້ານອຸດສາຫະກຳມີຄວາມເຂັ້ມແຂງຂຶ້ນ ແລະ ສ້າງຄວາມສົມດຸນຂອງໂຄງສ້າງໃນບໍລິສັດ. ສ່ວນທີ່ເຫຼືອຈາກຂະແໜງໂທລະຄົມມະນາຄົມ ໄດ້ຈັດຕັ້ງໜ່ວຍງານລະບົບຮັກສາຄວາມປອດໄພຂຶ້ນ. Bosch ໄດ້ຂະຫຍາຍຂະແໜງເທັກໂນໂລຊີກ່ຽວກັບຄວາມຮ້ອນຂອງບໍລິສັດດ້ວຍການຊື້ Buderus AG ໃນປີ 2003. Bosch ໄດ້ແຍກຕົວອອກຈາກສາຂາອື່ນໆ ເຊັ່ນ ຂະແໜງພະລັງງານແສງອາທິດທີ່ໄດ້ຕັ້ງຂຶ້ນ ໃນປີ 2008.

ກວດເບິ່ງດ້ວຍຕາກ່ຽວກັບວາເຟີ (wafer) 6-ນິ້ວໃນໂຮງງານ Reutlingen (1999). ປະຈຸບັນ, ສາມາດຜະລິດໄມໂຄຣຊິບສຳລັບວົງຈອນກະແສໄຟຟ້າ ແລະ ເຊັນເຊີໄດ້ຫຼາຍກວ່າ 1,000 ອັນໃນເວເຟີດຽວ.
ກວດເບິ່ງດ້ວຍຕາກ່ຽວກັບວາເຟີ (wafer) 6-ນິ້ວໃນໂຮງງານ Reutlingen (1999). ປະຈຸບັນ, ສາມາດຜະລິດໄມໂຄຣຊິບສຳລັບວົງຈອນກະແສໄຟຟ້າ ແລະ ເຊັນເຊີໄດ້ຫຼາຍກວ່າ 1,000 ອັນໃນເວເຟີດຽວ.
ໝໍ້ຕົ້ມນ້ຳດ້ວຍແກ໊ສ ຈັງເກີ ທີ່ຖືກຜະລິດສຳລັບລະບົບທຳຄວາມຮ້ອນພາຍໃນປະເທດ. Bosch ໄດ້ຂະຫຍາຍຂະແໜງເທັກໂນໂລຊີກ່ຽວກັບຄວາມຮ້ອນຂອງບໍລິສັດຢ່າງຫຼວງຫຼາຍດ້ວຍການໄດ້ມາຂອງ Buderus A G. (2015)
ໝໍ້ຕົ້ມນ້ຳດ້ວຍແກ໊ສ ຈັງເກີ ທີ່ຖືກຜະລິດສຳລັບລະບົບທຳຄວາມຮ້ອນພາຍໃນປະເທດ. Bosch ໄດ້ຂະຫຍາຍຂະແໜງເທັກໂນໂລຊີກ່ຽວກັບຄວາມຮ້ອນຂອງບໍລິສັດຢ່າງຫຼວງຫຼາຍດ້ວຍການໄດ້ມາຂອງ Buderus A G. (2015)
ເຄື່ອງເຈາະອຸໂມງທີ່ມີສ່ວນປະກອບຂອງ ໄຮໂດຣດິກຈາກ Bosch Rexroth ໃຊ້ໃນການສ້າງອຸໂມງຜ່ານພູເຂົາຂະໜາດຍາວ. (2015)
ເຄື່ອງເຈາະອຸໂມງທີ່ມີສ່ວນປະກອບຂອງ ໄຮໂດຣດິກຈາກ Bosch Rexroth ໃຊ້ໃນການສ້າງອຸໂມງຜ່ານພູເຂົາຂະໜາດຍາວ. (2015)
ໂຮງງານ Solar Decathlon House, ເຊິ່ງໄດ້ຮັບການພັດທະນາຮ່ວມກັນໂດຍຍຜູ້ຊ່ຽວຊານຈາກມະຫາວິທະຍາໄລເທັກໂນໂລຊີແຫ່ງ Darmstadt ແລະ Bosch, ສາມາດຜະລິດພະລັງງານທັງໝົດໄດ້ຕາມຄວາມຕ້ອງການ. ບໍລິສັດໄດ້ຮັບລາງວັນອັນຊົງກຽດຈາກ U.S. ລາງວັນ “Solar Decathlon” ໃນປີ 2007.
ໂຮງງານ Solar Decathlon House, ເຊິ່ງໄດ້ຮັບການພັດທະນາຮ່ວມກັນໂດຍຍຜູ້ຊ່ຽວຊານຈາກມະຫາວິທະຍາໄລເທັກໂນໂລຊີແຫ່ງ Darmstadt ແລະ Bosch, ສາມາດຜະລິດພະລັງງານທັງໝົດໄດ້ຕາມຄວາມຕ້ອງການ. ບໍລິສັດໄດ້ຮັບລາງວັນອັນຊົງກຽດຈາກ U.S. ລາງວັນ “Solar Decathlon” ໃນປີ 2007.
ຮູບແຕ້ມຜູ້ຊາຍຄົນໜຶ່ງກຳລັງຂີ່ລົດຖີບຂຶ້ນເນີນເຂົາ ແລະ ການສະແດງຜົນທີ່ມີຮູບແບບສວຍງາມ.

ການບິດດ້ວຍໄຂຄວງ, ການຂີ່ລົດຖີບ, ການລະບາຍຄວາມຮ້ອນ, ພວງມະໄລທີ່ອັດສະລິຍະ

ດ້ວຍເຄື່ອງໄຂຄວງໄຟຟ້າ IXO, ເຊິ່ງກາຍເປັນເຄື່ອງມືໄຟຟ້າທີ່ຂາຍດີທີ່ສຸດໃນທົ່ວໂລກ, Bosch ໄດ້ສ້າງຕັ້ງທຸລະກິດໃໝ່ໃນປີ 2003 ສຳລັບອຸປະກອນຂະໜາດນ້ອຍ, ມີນ້ຳໜັກເບົາທີ່ມີແບັດເຕີຣີ ລິທຽມ ໄອອອນ. ນອກຈາກນີ້ ສາຂາໃໝ່ທັງໝົດກໍ່ໄດ້ປະກົດອອກມາ, ເຊັ່ນ ລົດຖີບໄຟຟ້າ (e-bicycle) ໃນປີ 2011. ໃນເວລາດຽວກັນ, Bosch ໄດ້ຂະຫຍາຍກິດຈະກຳດັ້ງເດີມຂອງຕົນເອງ, ຕົວຢ່າງເຊັ່ນ ການຊື້ກິດຈະການຮ່ວມລົງທຶນໃນອາດີດ ເຊັ່ນ ZF Lenksysteme ແລະ Bosch und Siemens Hausgeräte – ເຊິ່ງເປັນພື້ນຖານສຳຄັນສຳລັບສະຖານະການໃນອະນາຄົດ ເຊັ່ນ ເຄື່ອງໃຊ້ໄຟຟ້າໃນຄົວເຄືອນທີ່ເປີດໃຊ້ງານໃນເວັບ ແລະ ລົດຍົນທີ່ຂັບດ້ວຍຕົນເອງ.

ແບັດເຕີຣີ ລິທຽມ ໄອອອນ ຊ່ວຍໃຫ້ສາມາດອອກແບບ IXO ຂະໜາດກະທັດຮັດ ແລະ ມີປະໂຫຍດຫຼາຍ, ເຊິ່ງເປີດຕົວໃນປີ 2003.
ແບັດເຕີຣີ ລິທຽມ ໄອອອນ ຊ່ວຍໃຫ້ສາມາດອອກແບບ IXO ຂະໜາດກະທັດຮັດ ແລະ ມີປະໂຫຍດຫຼາຍ, ເຊິ່ງເປີດຕົວໃນປີ 2003.
ການຜະລິດກ່ຽວກັບລົດຈັກໄຟຟ້າ ເພື່ອຂັບພາຫານະໄຟຟ້າຢູ່ທີ່ໂຮງງານ Hildesheim ຂອງ Bosch (2015). ສິ່ງເຫຼົ່ານີ້ເປັນຮາກຖານທີ່ສຳຄັນຂອງອີ-ໂມບາຍລີຕີ (e-mobility) ໃນອະນາຄົດ ຄວບຄູ່ໄປກັບອີເລັກໂຕຼນິກ, ອິນເວີດເຕີ, ແລະ ເທັກໂນໂລຊີໄຟຟ້າສຳລັບການກູ້ຄືນພະລັງງານ.
ການຜະລິດກ່ຽວກັບລົດຈັກໄຟຟ້າ ເພື່ອຂັບພາຫານະໄຟຟ້າຢູ່ທີ່ໂຮງງານ Hildesheim ຂອງ Bosch (2015). ສິ່ງເຫຼົ່ານີ້ເປັນຮາກຖານທີ່ສຳຄັນຂອງອີ-ໂມບາຍລີຕີ (e-mobility) ໃນອະນາຄົດ ຄວບຄູ່ໄປກັບອີເລັກໂຕຼນິກ, ອິນເວີດເຕີ, ແລະ ເທັກໂນໂລຊີໄຟຟ້າສຳລັບການກູ້ຄືນພະລັງງານ.

ການຂັບຂີ່ແບບອັດຕະໂນມັດ

ທົດສອບພາຫານະສຳລັບການຂັບຂີ່ແບບອັດຕະໂນມັດດ້ວຍກ້ອງຄວາມໄວສູງທີ່ໝູນ 360-ອົງສາ (2015)

ການເດີນທາງກັບເຄື່ອງຍົນຂັບເຄື່ອນອັດຕະໂນມັດ

ການຂັບຂີ່ແບບອັດຕະໂນມັດຈະບໍ່ຈຳກັດເຖິງເລື່ອງທີ່ບໍ່ມີຈິງທາງວິທະຍາສາດອີກຕໍ່ໄປ. Bosch ເຮັດການຄົ້ນຄວ້າ, ພັດທະນາ, ແລະ ທົດສອບເທັກໂນໂລຊີນີ້ໃນຫ້ອງທົດລອງ ແລະ ເຄືອຂ່າຍ ໂອໂຕບານໃນເຢຍລະມັນ ແລະ ທາງຫຼວງໃນຄາຣິຟໍເນຍ. Bosch ໄດ້ເປີດຕົວເຣດາໄລຍະທາງຕັ້ງແຕ່ຊ່ວງຕົ້ນປີ 2000. ຈາກນັ້ນ ລະບົບຂອງລຸ້ນຖັດໄປຄືຄວາມສາມາດໃນການເບຣກລົດຍົນໂດຍອັດຕະໂນມັດ ເພື່ອຢຸດການເລັ່ງຄວາມໄວລົດໃຫ້ເຂົ້າກັບການສັນຈອນ. ໃນຂະນະທີ່ເທັກໂນໂລຊີ ແລະ ຊອບແວດ້ານເຊັນເຊີກຳລັງພັດທະນາຕໍ່ໄປເລື້ອຍໆ, ສິ່ງນີ້ຈະຄ່ອຍໆເປັນໄປໄດ້ເທື່ອລະໜ້ອຍໃນທາງຫຼວງໂດຍປະມານປີ 2020, ເທິງເສັ້ນທາງໃນປະເທດໂດຍປີ 2025, ແລະ ໃນການຈາລະຈອນໃນເມືອງ ໃນປີ 2030.

ຮູບຖ່າຍ: ທົດສອບພາຫານະສຳລັບການຂັບຂີ່ແບບອັດຕະໂນມັດດ້ວຍກ້ອງຄວາມໄວສູງທີ່ໝູນ 360-ອົງສາ (2015)

ການລົງທຶນຄ້າຂາຍໃນດິນແດນໃໝ່ — IoT ແລະ ອຸດສາຫະກຳ 4.0

ອິນເຕີເນັດຂອງສັບພະສິ່ງ ແລະ ການບໍລິການເປີດໂອກາດໃນຫຼາຍໆເສັ້ນທາງຂອງທຸລະກິດໃໝ່ໃຫ້ແກ່ Bosch. ນອກຈາກຜະລິດຕະພັນດັ້ງເດີມແລ້ວ, ສິ່ງນີ້ຍັງປະກອບດ້ວຍຊອບແວ, ຮູບແບບທຸລະກິດຕາມອິນເຕີເນັດ, ແລະ ການປົກປ້ອງຂໍ້ມູນ. ບໍລິສັດຕັ້ງເປົ້າໝາຍຂອງຕົນເອງທີ່ຈະລວມເອົາສີ່ສາຂາເຫຼົ່ານີ້ເຂົ້າກັນໄວ້ໃນໄລຍະຍາວ. ສິ່ງນີ້ຈະຄວບຄຸມທຸກສິ່ງທຸກຢ່າງ ຕັ້ງແຕ່ການຂັບຂີ່ແບບອັດຕະໂນມັດໄປຈົນເຖິງເຮືອນອັດສະລິຍະ ແລະ ລະບົບສື່ສານທີ່ເປັນອິດສະຫຼະ ລະຫວ່າງເຄື່ອງຈັກໃນໂຮງງານ.

ໂຄງການທົດລອງສຳລັບພື້ນຖານໂຄງລ່າງຂອງບ່ອນເກັບເງິນຄ່າລົດໄຟຟ້າໃນສິງກະໂປ. ຈຸດມຸ້ງໝາຍຄືການພັດທະນາຊອບແວທີ່ເໝາະສົມທີ່ສຸດ ທີ່ຈະຊ່ວຍໃຫ້ການຄົ້ນຫາຈຸດເຊື່ອມຕໍ່, ການຮຽກເກັບເງິນ, ແລະ ການສົ່ງໃບບິນຮຽກເກັບເງິນ ເພື່ອໃຫ້ການບໍລິການແກ່ລູກຄ້າຢ່າງເປັນມິດ ແລະ ເປັນໄປຢ່າງບໍ່ຂັດຂ້ອງ. (2011)
ໂຄງການທົດລອງສຳລັບພື້ນຖານໂຄງລ່າງຂອງບ່ອນເກັບເງິນຄ່າລົດໄຟຟ້າໃນສິງກະໂປ. ຈຸດມຸ້ງໝາຍຄືການພັດທະນາຊອບແວທີ່ເໝາະສົມທີ່ສຸດ ທີ່ຈະຊ່ວຍໃຫ້ການຄົ້ນຫາຈຸດເຊື່ອມຕໍ່, ການຮຽກເກັບເງິນ, ແລະ ການສົ່ງໃບບິນຮຽກເກັບເງິນ ເພື່ອໃຫ້ການບໍລິການແກ່ລູກຄ້າຢ່າງເປັນມິດ ແລະ ເປັນໄປຢ່າງບໍ່ຂັດຂ້ອງ. (2011)
ການວິເຄາະການຜະລິດໃນເວລາ-ຈິງ. ຂໍ້ມູນທີ່ເກັບກຳເອົາດ້ວຍວິທີນີ້ຈະຊ່ວຍໃຫ້ເກີດສະພາບແວດລ້ອມແບບເຄືອຂ່າຍຂອງອຸດສາຫະກຳ 4.0, ເຊິ່ງເຄື່ອງຈັກສາມາດສື່ສານກັບເຄື່ອງອື່ນໄດ້ຢ່າງເປັນອິດສະຫຼະ, ເຊິ່ງຈະຊ່ວຍປັບປຸງຂະບວນການຜະລິດ.
ການວິເຄາະການຜະລິດໃນເວລາ-ຈິງ. ຂໍ້ມູນທີ່ເກັບກຳເອົາດ້ວຍວິທີນີ້ຈະຊ່ວຍໃຫ້ເກີດສະພາບແວດລ້ອມແບບເຄືອຂ່າຍຂອງອຸດສາຫະກຳ 4.0, ເຊິ່ງເຄື່ອງຈັກສາມາດສື່ສານກັບເຄື່ອງອື່ນໄດ້ຢ່າງເປັນອິດສະຫຼະ, ເຊິ່ງຈະຊ່ວຍປັບປຸງຂະບວນການຜະລິດ.
ທີ່ຈື່ໄດ້ງ່າຍຈາກໄລຍະໄກໃນໂອໂຕບານທີ່ຫຍຸ້ງຍາກຈາກສະຕຸດກາດໄປຍັງມິວນິກ, ໃກ້ກັບສະໜາມບິນສະຕຸດກາດ – ເຄື່ອງໝາຍ Bosch ແລະ ສັນຍາລັກທີ່ສະຫວ່າງຂຶ້ນໃນເວລາກາງຄືນ. ຕົວອັກສອນແຕ່ລະຕົວສູງແປດແມັດ.
ທີ່ຈື່ໄດ້ງ່າຍຈາກໄລຍະໄກໃນໂອໂຕບານທີ່ຫຍຸ້ງຍາກຈາກສະຕຸດກາດໄປຍັງມິວນິກ, ໃກ້ກັບສະໜາມບິນສະຕຸດກາດ – ເຄື່ອງໝາຍ Bosch ແລະ ສັນຍາລັກທີ່ສະຫວ່າງຂຶ້ນໃນເວລາກາງຄືນ. ຕົວອັກສອນແຕ່ລະຕົວສູງແປດແມັດ.